kanceliarine parduotuve

Dažniausiai užduodami klausimai

Pirkimas www.kanceliarineparduotuve.lt


Klausimas: Ar galima sumokėti už prekę savo prisijungta paskyra, o prekę pristatyti kitam?

Atsakymas: Taip. Jums reiktų pakeisti pirkinių krepšelio gavėjo duomenis: skiltyje "Duomenys" ir įveskite naujo asmens duomenis.

Klausimas: Noriu pateikti daugiau informacijos prie užsakymo (durų kodas, nurodymai kurjeriui, kt.). Kur galėčiau tai padaryti?

Atsakymas: Užsakymo komentaruose, pasirinkdami pristatymo būdą.

Klausimas: Kada jūs pamatote mano užsakymą?

Atsakymas: Jūsų užsakymą pamatome, kai paspaudžiate mygtuką „Baigti užsakymą".

Klausimas: Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?

Atsakymas: PVM sąskaitą faktūrą gausite kartu su prekėmis.

Klausimas: Ar galima pasinaudoti dvejais nuolaidų kodais?

Atsakymas: Deje, vienam užsakymui yra galimybė pasinaudoti tik vienu nuolaidų kodu.

Klausimas: Kokioms prekėms nuolaidos taikomos su nuolaidų kodu?

Atsakymas: Nuolaidos taikomos visoms prekėms, kurias Jūs užsisakote. Nuolaida nėra taikoma tik pristatymo paslaugoms.

Klausimas: Kodėl negavau nemokamo pristatymo po nuolaidos kodo aktyvavimo?

Atsakymas: Atkreipkite dėmesį į tai, kad po nuolaidų kodo aktyvavimo, prekių krepšelio suma turi būti didesnė arba lygi 59.99 €. Nepaisant to, kad prieš kodo aktyvavimą suma buvo daugiau 59.99 €.

Prekių pristatymas


Klausimas: Kur www.kanceliarineparduotuve.lt pristato prekes?

Atsakymas: Mes pristatome prekes visoje Lietuvoje.

Klausimas: Per kiek laiko pristatote prekes?

Atsakymas: Numatomas prekių pristatymo laikas nurodytas skiltyje Prekių užsakymas ir pristatymas.

Klausimas: Ar galime prekes atsiimti pačiam?

Atsakymas: Taip. Mūsų parduotuvių adresus ir darbo laiką rasite skiltyje Kontaktai.

Užsakymų vykdymas


Klausimas: Kada pradedate vykdyti užsakymą?

Atsakymas: Tik gavę Jūsų apmokėjimą galime pradėti vykdyti užsakymą. Užsakymus vykdome parduotuvės darbo metu. Apie užsakymų būsenas Jums bus pranešta Jūsų nurodytu el. paštu.

Klausimas: Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Atsakymas: Taip. Užsakymą atšauksite paskambinę mums tel. +370 612 918 11 arba el. paštu info@kanceliarineparduotuve.lt. Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio.

Klausimas: Ką daryti jei gavote nekokybišką (-as), sugadintą (-as) prekę (-es) arba, jei jūsų užsakymas nebuvo pristatytas nurodytų laikotarpiu?

Atsakymas: Iš pradžių dėl kilusių nesklandumų susisiekite su mumis tel. +370 612 918 11 arba el. paštu info@kanceliarineparduotuve.lt. Kilus ginčui, klientams rekomenduojame Europos Komisijos Elektroninę ginčų sprendimo (EGS) platformą: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show