kanceliarine parduotuve
www.kanceliarineparduotuve.lt pirkėjai (vartotojai) turi teisę nurodę priežastį(-is) atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 3 darbo dienas nuo prekės pristatymo. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.

Gavę grąžintą prekę ir įvertinę jos kokybę, per 3 darbo dienas nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžiname pirkėjui pinigus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos.

Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (jei ji yra), Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą.

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai.

Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu info@kanceliarineparduotuve.lt